Felhasználási feltételek

Webáruház adatai

Az Ön által vásárolt termékek eladója a Larskol Tanácsadók Kft. Pontos, jogszabályok által meghatározott adatai:

Székhely: 1165 Budapest, Etelköz u 19.
Adószám: 14330214-2-42
Telefonszám: 06-20-3292651
E-mail: info@larskol.hu

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

A hrmappa.hu webáruházban eladásra kínált termékek képezik a vállalkozó és a vásárlók közötti szerződés tárgyát. A vásárolni kívánt termékek tulajdonságait és jellemzőit a konkrét termék leírásában találja meg részletesen.

Kérjük, hogy a termékleírásokat figyelmesen olvassák el, hogy pontosan azt a terméket rendelhessék, melyre szükségük van. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár.

Szerzői jogi nyilatkozat

A hrmappa.hu honlapon megjelenő tartalom, így a letölthető és megvásárolható dokumentumok, cikkek, az előadások, a honlap grafikája vagy bármely más szerzői mű (a továbbiakban: „mű”) szerzői jogi oltalom alatt áll. Az ehhez fűződő jogok gyakorlására kizárólag a honlap tulajdonosa és egyben üzemeltetője (Larskol Kft.) jogosult.

Bármely tartalom engedély nélküli felhasználása sértheti a szerzői jogot, a szellemi alkotások jogát, valamint  tulajdonhoz fűződőjogokat. A Honlapon található  anyagok kizárólag saját használatra tölthetőek vagy másolhatók, kereskedelmi felhasználásuk semmilyen formában  nem engedélyezett. A nem kereskedelmi használat során sem lehet megváltoztatni azon különféle jelzéseket, amelyek a tulajdonos személyére utalnak. A Honlap bármely tartalmi elemének (szöveg, kép stb.) továbbítása, megosztása, másolása, újra kiadása, feltöltése, egyéb közzététele kereskedelmi céllal, vagy a tartalom bármilyen módosítása csak az Üzemeltető előzetes írásbeli engedélyével történhet. A webáruházban árult művek felhasználására csak a vásárló szervezet (vagy személy) jogosult, harmadik félnek tilos a weboldalak tartalmának egészét vagy részeit bármilyen formában felhasználni, reprodukálni, átruházni, terjeszteni, átdolgozni, vagy tárolni. Semmilyen formában sem engedélyezett a hrmappa.hu oldalon található és onnan letöltött anyagok többszörözése vagy tárolása elektronikus adattárban.

Ez a szolgáltatás az Európai Bizottság ESCO osztályozási rendszerén alapul.

Jogérvényesítés

Amennyiben termékeinkkel kapcsolatosan minőségi kifogás merülne fel, úgy a jogszabályoknak megfelelően a 49/2003. GKM rendelet által meghatározottak szerint járunk el. A minőségi kifogásokkal kapcsolatban kérjük, keresse a fent található elérhetőségeinket.

Egyéb feltételek

A hrmappa.hu webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. Webáruházunkat nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba van az internetes hálózatban, ami megakadályozza honlapunk akadálytalan működését és a vásárlást.

A webáruház üzemeltetője szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik. Az üzemeltető nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely látogató rovására történt csalás miatt.

Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a vásárlási feltételekben rögzített szabályokat, az üzemeltető szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját.

Visszafizetési garancia

Cégünk vállalja, hogy olyan esetekben, mely során az ügyfél nem elégedett a számára rendelkezésre bocsájtott termék minőségével, egyedi termékvásárlás esetén a vásárlástól (letöltéstől) számított 7 napon belül visszatéríti a termékek árát. 10 ezer Forintot meghaladó vásárlás esetén a visszatérítés vásárlási utalvány formájában történik. Visszatérítés esetén a vevő köteles a termék nála lévő összes példányát törölni, azt későbbiekben felhasználni, továbbadni nem megengedett (részletek a Szerzői Jogi Nyilatkozatban). A visszavásárlási garancia nem érvényesíthető előfizetési csomag, valamint on-line tanácsadás vásárlása esetén.

Biztonságos fizetés

Átutalásos és Paypal fizetési mód választása esetén is a vételár kifizetése az érintett bankok elektronikus fizetési rendszerén keresztül történik, ezzel kapcsolatos adatai számunkra nem hozzáférhetőek.

A Webáruházban kezdeményezett vásárlások menete

Regisztráció
Webáruházunkban a rendelési folyamat első lépése egy regisztráció, melyhez érvényes telefonszámot és e-mail címet is kérünk.

Vásárlói kosár
A regisztrációt követően a kiválasztott terméket a „Kosárba” gombbal a kosárba tesszük, mely a honlap jobb felső részén mutatni fogja a megrendelt termékek mennyiségét és árát.

Fizetés
Amennyiben az összes megvásárolni szándékozott termék és szolgáltatás kiválasztása megtörtént, a Vásárlói kosárnál a „Fizetés” gombra kattintva történik meg a megrendelés tényleges rögzítése az elektronikus kereskedési rendszerünkben. Ekkor jelenik meg a Rendelés megerősítése szekció, itt még lehetőség van módosítani, törölni a kiválasztott termékeken. Amennyiben a kosár tartalma megfelelő, akkor a szolgáltatási feltételek elfogadása után a választhatja ki a fizetési módot. Jelenleg a banki átutalások fogadását tudjuk kezelni. Az adatbeviteli hibák javítására, illetve a számlázási cím módosítására a rendelés véglegesítése előtt van lehetőség. Kérjük, nézze át megadott számlázási címét, a megrendelt termékek mennyiségét és árát.

Rendelés véglegesítése
A „Rendelés megerősítés” gombra kattintva adjuk fel a rendelésünket, amelyről automatikus visszaigazoló levelet küldünk A „Rendelésem megerősítése” gombra kattintva Ön elküldi rendelését számunkra, melynek feldolgozását munkatársaink haladéktalanul megkezdik. Az elfogadással jogot szerzett az áru megrendelésére, és kötelezettséget vállal annak ellenértékének megfizetésére.

Visszaigazolások
Webáruházunk a rendelés véglegesítést követően, rendelésenként a megadott elektronikus levelezési címre küldött tájékoztatókban erősíti meg a megrendelést, a megrendelés lényeges adataira hivatkozva, adja meg az utalás lebonyolításához szükséges lényeges adatokat, valamint az átutalás megtörténte után küldi meg a termékek letöltési linkjeit.

Rendeléstől történő elállás
A „Rendelésem megerősítése” gombra kattintás után rendelése feldolgozása megkezdődik, a rendeléstől elállni csak az azzal kapcsolatos költségek (utalás/adminisztráció) megtérítésével lehetséges.